Logros en la competencia comunicativa a través de la utilización de la música en las clases de Inglés
Abstract
Se realizó un estudio pre-experimental con la cantidad de 50 estudiantes de 2do año de la carrerade Medicina a los que se le aplicó un instrumento evaluativo para conocer los logros en la
competencia comunicativa a través de la utilización de la música en las clases de Inglés. Ese
instrumento fue aplicado antes y después de introducir las canciones y se obtuvo como resultado
una elevación del nivel de asimilación y comprensión de conocimientos y habilidades que
necesitan los estudiantes en el estudio de la Lengua Inglesa.
Downloads
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Those authors who have publications with this journal accept the following terms of the License CC Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0):
You are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
- The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Notices:
You do not have to comply with the license for elements of the material in the public domain or where your use is permitted by an applicable exception or limitation .
No warranties are given. The license may not give you all of the permissions necessary for your intended use. For example, other rights such as publicity, privacy, or moral rights may limit how you use the material.